Kuidas koduleht saab toetada Sinu ärilisi eesmärke?

2023

Autor

Kristi

Kodulehe loomisel ja arendamisel on oluline mõista, et see on palju enamat kui lihtsalt digitaalne visiitkaart. Õigesti planeeritud ja optimeeritud koduleht võib olla võimas tööriist, mis aitab saavutada Sinu ärilisi eesmärke. Uurime, kuidas koduleht saab toetada kolme peamist ettevõtte eesmärki: ettevõtte kasumi kasvu, brändi tuntuse kasvu ja protsesside tõhustamist.

Ettevõtte kasumi suurendamine

Koduleht on Sinu visiitkaart internetis, mis võib suunata külastajaid tegema ostuotsuseid. Olgu selleks siis toodete müük, meilipäringud või telefonikõned siis koduleht saab aidata suurendada Sinu ettevõtte kasumit. Näiteks, kodulehe optimeerimine konversioonide jaoks võib tõsta müüki ja vähendada hoolduskulusid. Sellised eesmärgid on näiteks:

  • Kasvatada kodulehe konversioonimäära 5%.
  • Suurendada igakuist veebimüüki 20%.
  • Võtta kasutusele sisuhaldustarkvara, mis tänu automaatsetele värskendustele vähendab veebisaidi hoolduskulusid 10%.

Brändi tuntuse kasvatamine

Koduleht on suurepärane platvorm, et tutvustada oma ettevõtet ja selle väärtusi. Kvaliteetne sisu, mis on suunatud Sinu sihtrühmale, aitab suurendada brändi tuntust ja usaldusväärsust. Lisaks, aktiivne kohalolek sotsiaalmeedias ja kvaliteetsete tagasilinkide (backlinks) olemasolu suurendab Sinu brändi nähtavust internetis. Sellised eesmärgid on näiteks:

  • Suurendada teadlikkust uuest teenusest 70% (mõõdetuna küsitlustega enne ja pärast veebilehe avalikustamist)
  • Brändi muutmine

Protsesside automariseerimine ja tõhustamine

Koduleht võib aidata automatiseerida ja tõhustada mitmeid ettevõtte protsesse. Näiteks, klienditoe automatiseerimine veebipõhise platvormi kaudu võib vähendada klienditoe kulusid ja parandada klientide rahulolu. Sellised eesmärgid on näiteks:

  • Suurendada klientide rahulolu 10%.
  • Vähendada ülesande täitmiseks kuluvat aega 25%.
  • Vähendada klienditoe aega/kulusid 15% võrra, luues veebilehele veebipõhise klienditoe.
Ettevõtte eesmärgid

Ettevõtte eesmärgid

Oma eesmärkide kirjapanekul ole realistlik. Need peaksid vastama ka Su ettevõtte suutlikkusele. AGA kui Sa oled suur unistaja ja väikesed eesmärgid ei ole Su jaoks piisavad, siis küsi endalt, mis on see suur unistuste eesmärk, mida sooviksid saavutada? See, mille kohta Sa oled arvanud, et see on võimatu ja saavutamatu? Kirjuta ka see üles. Nüüd, kus Sa oled aru saanud, mis on su ärieesmärgid ja sul on usku, et SA SUUDAD SEDA TEHA, siis räägime edasi sellest, kuidas need eesmärgid oma veebilehel ka saavutada.

Kuidas saavutada eesmärgid kodulehe kaudu?

Alusta väikeste eesmärkide kirjapanekust, et liikuda suuremate suunas. Konkreetne juhis sõltub Su seatud eesmärkidest, kuid siin on mõned lihtsad sammud, mis viivad Sind õiges suunas.

Pöördu oma ideaalse kliendi poole

Mõtle, milliste probleemidega Sinu sihtrühm silmitsi seisab ja kuidas Sa saad neid aidata. Võti on kvaliteetse sisu loomises. Kirjuta oma kodulehele sisu, mis kõnetab Sinu sihtrühma ja nende probleeme. Tuvasta nende valupunktid ja paku lahendusi kõige rohkem kolme lihtsa sammuga. Julgusta neid tegutsema selgete ja lihtsate üleskutsete abil (call to action). Kui tunned, et vajad abi sisu loomisel, kaalu copywriter’i palkamist.

Muuda oma kodulehe kujundus kasutajasõbralikuks

Soovid rohkem lugejaid, tellijaid või parandada kasutajakogemust? Veendu, et Sinu veebileht on kohandatav erinevatele ekraanidele, laadib kiiresti (maksimaalselt 3 sekundit) ning selle tekstid on selgelt vormindatud, kasutades pealkirju ja pilte. Vähenda segadust, eemaldades tarbetu sisu ja kõrvalised reklaamid kolmandatelt osapooltelt.

Suuna SEO abil oma lehele rohkem liiklust

Tõsta oma veebilehe külastatavust läbi otsingumootoritele optimeerimise. See hõlmab sobivate märksõnade integreerimist sisusse ja pealkirjadesse, veenvate metakirjelduste loomist, kõrgekvaliteediliste tagasilinkide (backlinks) hankimist ning sotsiaalmeedia reklaamide rakendamist.

Veebilehe eesmärkide saavutamine

Veebilehe eesmärkide saavutamine

Kirjuta regulaarselt ja värskenda populaarseid artikleid

Kvaliteetsed artiklid tõstavad Sinu kodulehe külastatavust, eriti kui neid lingitakse mainekatelt veebilehtedelt. Soovid paista silma oma valdkonna eksperdina? Võid avaldada raamatu või regulaarselt blogipostitusi kirjutada ja neid laialdaselt jagada. Levita oma ala teadmisi, näidates, et oled valdkonna spetsialist. Suurenda usaldusväärsust, pakkudes tasuta kvaliteetset sisu. Kui inimesed Sinu teadmisi hindavad ja Sinu sisu neile meeldib, on suurem tõenäosus, et nad soovivad Sinuga äri teha. Pealegi, kui külastajad veedavad Sinu artiklite juures palju aega, märkab seda ka Google, aidates parandada Sinu positsiooni otsingutulemustes.

Suurenda oma e-posti tellijate arvu

Soovid suurendada oma müüki? Loo endale meililist ja rakenda seda. Meiliturundus on sageli tõhusam kui sotsiaalmeedia. Ära kasuta oma veebilehte ainult informeerimiseks, vaid paku külastajatele väärtust, et koguda nende e-posti aadresse. Vastutasuks võid pakkuda neile e-raamatut, allahindluskoodi või eksklusiivseid uudiskirju. Meiliturunduse abil saad hoida oma kliente teavitatuna, jääda nende mällu ja lõppkokkuvõttes suurendada oma müüginumbreid.

Muuda oma veebileht ligipääsetavaks

Veebilehe ligipääsetavus on määrava tähtsusega, et tagada selle kasutatavus ka puuetega ja nägemisraskustega inimestele. Rakenda selgeid linke, näiteks “loe edasi”, lisa piltidele alt-tekste ja lisa videotele subtiitreid. Ole kindel, et Sinu kodulehe tekst on piisavalt suure kirjasuurusega (soovitatavalt vähemalt 16px) ning hea värvikontrastiga. See parandab kasutajakogemust ja aitab kaasa ka SEO-le. Veebilehe ligipääsetavuse hindamiseks võid kasutada tööriista nagu Userway. Kokkuvõtteks on koduleht võimas tööriist, mis õigesti kasutades võib oluliselt toetada Sinu ärilisi eesmärke. Investeeri aega ja ressursse oma kodulehe optimeerimisse ja näe, kuidas see toetab Sinu ettevõtte kasvu.

Vaata veel

Kristi Zirk

KODULEHED

Viimased postitused

Liitu uudiskirjaga